X
PRODUKTOVÝ MANAŽER TECHNICKÉ PODPORY

POPIS POZICE:

• Podpora konkrétních produktů u zákazníka

• Řešení případu technické podporu k daným produktům

• Řešení administrativní podpory k daným produktům (certifikace, management konfigurace, atd.)

• Testování zákaznických požadavků daných produktů

• Příprava a provádění školení zákazníků k daným produktům

• Podpora obchodní činnosti s danými produkty
 

OBECNÉ POŽADAVKY:

• VŠ/SŠ elektrotechnického směru

• Znalost Aj (komunikace se zákazníkem písemnou i mluvenou formou)

• Znalost dalších jazyků (Němčina, Ruština, Italština, Čínština) výhodou

• Aktivní spolupráce s vývojovým týmem

• Komunikativnost a samostatnost v práci

• Orientace v HW řešeních výhodou

• Zkušenost s vedením menšího vývojového týmu výhodou
 

ODBORNÉ ZNALOSTI:

• Technické znalosti a zkušenosti z oblasti vývoje HW nebo SW

• Zkušenosti z obdobné pozice výhodou

• Znalosti průmyslových komunikačních protokolů výhodou

• Znalost práce se systémy technické podpory (Redmine) výhodou
 

NABÍZÍME:

• Odpovídající finanční ohodnocení

• Flexibilní pracovní doba

• Systém firemních benefitů (roční bonusy, stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na dopravu)

• 4 týdny dovolené + 5 free days a 3 sick days

• Vzdělávání a další profesní rozvoj

• Zázemí české společnosti s úspěchy po celém světě

• Možnost profesního růstu a získání zkušeností v oboru embedded

• Místo pracoviště – Praha (200m od stanice metra Skalka, parkování zdarma před budovou)
 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mailovou adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript